Lukijat

perjantai 6. huhtikuuta 2012

2 ANNIVERSAY ♥

Tänään on myös muute erityine päivä ... C; sillä mä ja Nita ollaan tunnettu tänään tasan 2 vuotta ( ,: Aww! I'll always love u dear! Oot rakass,  ja muistan vieläki ku tulit valistaa mulle Mileysta,  ja meille tuli siitä joku iha turha riita, sitte sanoit ettet haluu riidellä vaa tutustuu paremmi ja sitte tutustuttii sillä tavalla, ollaan myös aina kaikesta erimieltä, mut ollaan selvitty tähänki asti[= jos alkasin listaamaan tähän kaiken, kirjottasin tätä viel huomisaamuna 
kaksi sanaa kun voi paremmin kertoo kaiken
                                                                                  !love you!

Kirjoitan sun nimes sydämen sisään hiekkaan/
Rinnassani roihuaa nää rakkauden lieskat/
Oot puolet musta ja mun sydämestä/
Mä teen ihan mitä vaan et tää tulee kestään/
Sylissäni kannan sut vaik yli vuoren korkeimman/
Rakastan sua vieläkin kun ollaan taivaan porteilla/
Näil korteilla me pelataan vaan mitä meille jaettu on/
Elämäni valttikortti sinä määräät kohtalon/
Prinsessani ethän koskaan menee luotani/
Lupaathan sä olla ikuisesti oma kultani/
Oot ajatuksissani oot aurinko mun taivaal/
Rakastan sua yli kaiken vaikkei kauaa aikaa/
Olla yhdes oltu vielä mutta tässä on taikaa/
Sen huomaa heti kun oot poissa sua niin kaipaan/
Oot puolet mun sydämestä puolet mun elämästä/
Jos tää olis unta en koskaan haluis herätä /


  Miley Cyrus- True friend










          ♥  STADIN NOLO FOREVER AND AFTER ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti