Lukijat

perjantai 4. toukokuuta 2012

Aaaaaaaaa!!!!!

Hah, ekana pakko ny kertoo mun perjantain kohokohdasta(; Tänään ku tulin koulusta kotiin, ja siinä ittekkseni kelailin mitä sitä tänään tekis, ninini tajusin JUST sillo ku olin avannu kotioven, että tänään se boyfriendin video ois ladattu youtubeen! Ha, oisitte saanu vuoden naurut jos olisitte nähnhy mut sillo, heitin vaa reun johki perseeseen, ja kompastuin kengän nauhoihin, lensin sitte lattialle ja aloin konttaamaan tietokone-huoneeseen samalla ku potkin niitä kenkiä jalasta....:D enkä onnistunu ku kaataa yhen tuolin ja rytätä pari mattoa(: eikä Youtube käyttäjänimeä tarvinnu kirjottaa ku 4 kertaa koska mun soremt tärisi ilosta :d enkä saanu henkeä. Ja se video on vaan niin täydellinen ♥ EIKÄ SITÄ OOKKAAN OOTETTU KU VRM 3 KUUKAUTTA(;

Justin Bieber- Boyfriend video

Nonni. Ei tältä päivältä oo sitte kuvia tai mitäää. Mutta jea baby jea!! MM kisat alko tänään(; haha hywä suomi:3 Mä haluun kannustaa ja toivon, että suomi voittaa, mut entiijä miks,, mulle tulee siitä huono omatunto ja jotenki sisäisesti toivon ,että canada voittas;o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti