Lukijat

tiistai 22. toukokuuta 2012

Viikon tauon jälkee!:D

Haha, täs tälläne kiva pikku tauko ollu.
Nojaa,, viimenen kunnon kouluviikko käynnissä. Eikä oo kehumista. Sain FyKen kokeesta 8- ..... ja historian koe meni IHAN ...mitennysanois. Umm.. Niinjajaja Vilma oli meillä yötä to-pe, ja mökillä oltiin porukoiden kaa la-su ++ sunnuntaina sitte taas Lauran synttärit ♥ 14 VEEEEEEE. Hah(; olihan mulla sille tietty lahjakin, pifff tää o lauralle :3 (i made it) http://www.youtube.com/watch?v=htgiz1F0hNM ja saatiin sovittua, että Laura tulee sitte meille viideks päiväks 20-25♥ Ja sinä samana iltana innostuin latailemaan youtubeen videoita ni tein aikani kuluksi justinille tälläsen ''support'' videon :D http://www.youtube.com/watch?v=_sf_w2HlIQc&feature=relmfu
Ja en voi nyt ladata niitä meijän yökylä kuvia...#swag.(((((((:  Ne o toisel koneel.
Ja eilen, maanantaina olin sitte Fannyn ja Hannan kanssa kaupungilla, ja haha;D sinne meni mun kolmegybää.):
HELVETIN KESÄMALLISTOT!!!:DDD söi mun rahat oho. Ostin h&m'ältä 15.95 sellasen IHANAN pitkän rantahameen<3 joillekki oon jo lähettäny miljoona kuvaa siitä:DDD joillekki ny näytän ku tulee tilaisuus. Mut se on aivan ihana<3 Ja sitte ostin sellaset ruskeet bikinit. Lindexistä 14.95(: Ihanat neki.
Tänään oonki sitte ollu vaa webis lauran kaa(: no eei muuta, mooi!















Eei kaiketi sitte muuta:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti