Lukijat

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Cause' everything gonna be alright

Nonii, heivaan.
Olin tosiaanki la-su mökillä enkä tänne päässyt kirjoittelemaan. (:
Ja nyt tähä alkuu tälläi saarna jolla en halua yleistäää tai mitään, mutta jos tää mun (ehkä vähän tylsähkö ja sekalainen) blogini ei satu just sua kiinnostamaan, ni mua vielä vähemmän kiinnostaa tietää, mitä mieltä sä tästä olet. Tai siis mun käsitys sanasta blogi,on julkinen päiväkirja, jonne kirjotan kaikkea kiinnostavaa ja ehkä vähän vähemmän kiinnostavia asioita mun elämästä- kukaan ei oo pakottanu sun sitä lukea.

No mitenvaan. Siel mökil oli ihantosi kivaaa! Olin iha uimaski :D ja se oli kylmää :s apdihph
Mut oli ny käytävä ku ei tijä koska pääsen uudelleen .. heinäkuussa jos sillonkaa.
No siel mökil oli sitte myös meijän kaa yötä mun serkut jne (: otin sieltä teille väh kuvia ;) ja tuppaa ny hyvää vauhtia tulla kuva postaus :ss eiij keksis oikee mitää järkevää kerrottavaa.
Ja ainiin, eile sitte jotain ihanaa siel postiluukus ♥ Äää, oon oottanu tätä päivää oottanu marrakuusta lähtie ;o #BELIEVEalbum ♥ Haha, oisitte nähny ku mulloli just sillo sellai leijonakuningas hetki ku pitelin sitä levyä :D se oli niinku se apina piteli simbaa siin elokuvas :d & Sitte oon käyny jätskillä ja ottanu aurinkoa lotan ja fannyn kanssa ^^ ja nyt tänään 20.6 NININININI LAURA TIME ♥
// eile illal ehkä paras päivä pitkää aikaa !!! Ehhehehhe. mm niide joita tää asia ei kiinnosta ni voi oll aika vaikee tajuta sen ihmeellistyyyttä, mut omg. JUSTIN LÄHETTI TERVEISET __SUOMEEN__ JAJAJA SE OLI VARMAAN EKA KERTA IKINÄ KUN SE EES MAINITSI SUOMEN !!!!
OMFG katoin sen videon varmaan yli 50 kertaa :D
http://www.viddy.com/video/1a19324d-e221-4448-90f6-b6f3b9ddecb7?no_redirect=true#_=
 kateelliset tulee piipittämään...turvat kiinni jo! Ketään ei oikeesti kiinnosta. kai nää ny sekoo ku on jo 3 vuotta oottanu huomioo ja justinia suomeen ja sitte ekan kerran ku se huomioi niin pienen maan ku suomen ni se on sillä hetkellä aika ''shokittava'' hetki. Ja jos Justin tulis teijän etee seisoo ni ei teistä kelläkää ois pokkaa dissaa, ette tiijä siitä mitää, luulette että se nous julkisuuteen autotunen ja äidin avustuksella. Ja jos tietäsitte millanen se on ni oisitte hiljaa, mut te wnb suomalaiskovikset vaa auotte päätänne. tajutkaa jo, että koko muu maailma nauraa suomalaisille! Tääl huumori on mustaa ja sitä tehdään muiden kustannuksella, ja lähes jokanen ihminen on rasistinen eikä hyväksy erilaisuutta. Tääl ei kunnioiteta mitään muuta ku ES sää ja mölyntää kännissä. ._. <-- no toki jokasella oma mielipide, mutta ...


NIIIIIN JA, mun piti kysyä teiltä, haluisitteko et teen tänne sellasen ''My Secrets'' videon ;)






















1 kommentti:

  1. Vaikka mä en Justinista tykkää, nii emmä sitä sentää vihaa enkä hauku. Miten voin vihaa ihmistä jota en ees tunne ja joka ei oo tehny mulle mitää ? Arvostan Justinia ihmisenä niinkuin kaikkia ihmisiä arvostan, mut en vaa välitä sen musiikista. Ja sun blogi on just tosi kiinnostava, luen tätä aina ja oot hyvä esim kuvaa kaikkee, hyvä kertoo, tuot järkeviä ja fiksuja asioita esille. Ja niin must ois kiva jos tekisit sen My secrets videon (:
    T: Lilzu

    VastaaPoista