Lukijat

tiistai 26. kesäkuuta 2012

everything you see ain't always what it seems

Justin Bieber ft. Nicki Minaj - Beauty and a beat

Cody Simpson - Got me good

Jukka Poika- siideripissis

Simple plan- Summer paradise

Tacabro- Tacata

hmm, tos visssii mun omat summer top- 5 (:

Tää päivä menny tosi nopeesti ;o ja tuli nukuttua siihe kello 11 asti.
Aamulla en meinannu millään saada mitään aikaseks. Hyväku pääsin ylös.
No tuntu siltä, etten just tänään jaksais kenenkään seuraa, ni lähin sitte itekseni polkee kapee.
Vaikken itse asias sielt tarttis mitään. Ostin vaa ittelleni pari kasvonaamiota ja huulikiillon :)
Kiertelin siel muissaki kaupoissa varmaan puoltoista tuntia, mutten mitään kivaa löytäny.
Ku tulin kotiin ni siel mulle ruoka oliki tehtynä jo ja äitee sano, että lähettäs cittariin kattoo mulle niitä kenkiä. Löysin sitte sieltä sellaset lilat iha semi kivat. ((kuva-alhaalla)) ja siinä samassa tuli laukkuki mukaan kahmittua ;> Huomenna siinä päivällä joskus mun mumma ja ukki jotka asuu lopella, tulee sitten meille viikoksi ! Koska parin päivän päästä me tosiaa lähetää kohti pariisia ja muuta eurooppaa, et kkkbye sjoki B) Huomenna lupasin mennä Vilmalle, kun mun pitää auttaa tekee sen blogiin uus ulkoasu :D<3

Niin ja vielä mun piti sanoa, että ois ihan TOSI kiva jos jaksasitte kommentoida näitä mun postauksia ja blogia yleensäkkin (otan mielelläni vastaan kaikki risut, ruusut yms muut kommentit) joko tohon kommentti boxiin tai facessa. Oon nimittäi mäki harkinnu tän lopettamista :s tuntuu et yksikseni täälä höpisen :D joten ihmiset kertokaa mielipiteenne, kaikki hyvät ja huonot puolet, niin voin parantaa.
Ja postaus toiveitakin otan vastaan enemmänkuin mielelläni!
Ei mulla muuuta(:






1 kommentti:

  1. no mä nyt sitte kommentoin tähä :D:D:

    1. tää on tosi hyvä blogi ja kirjotat iha sia hyvi !!
    2. älä todellakaa lopeta tätä :)
    3 lähe meille NYT ! :)) :D:D:D:D

    VastaaPoista