Lukijat

maanantai 25. kesäkuuta 2012

SWEET 13

Juu tänään tul isitte se 13 vuotta täyteen (: lahjaks sain vanhemmilta suoristusraudan jossa kiharrin samassa :) eli toisinsanoen monikäyttö rauta. Päivällä sitte Vilma tuli meille ku ei illalla päässy. Sain sellaset perhos korvikset ja luomivärin.
Juteltii kaikkee ja sitte laulettii karaokepartyssa B) No mullei oo kauheesti aikaa tätä kirjottaa, joten ylitän selittää yksinkertasesti ja nopeesti. n kuudelta tuli sitte kaikki mun serkut, isovanhemmat, tädit ym. Ja sitte siinä suunnilleen samaan aikaan Hanna ja Fanny! Niiltä sain sellaset kultaset tekoripset ((:D)) Ja asetettiin ne sitte mulle. Nno ei me niitä mitenkää hirveen hehkeesti saatu asetettua. .  sain myös sellasen meikkipussin, huulirasvan ja kynsilakan (: Meki sitte tietysti langettii laulaan karaokee ;] Ne lähti joskus kymmeneltä kotiin, ja mä jäin tänne kattoon leffoja ja muokkaamaan kuvia . Mulla ei niillä kyllä oo paljon teille antaa, toivottavasti kelpaa kuitenki ;D

// tää postaus oli vähä tälläne sekava, mut mua VÄSYTTÄÄ





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti