Lukijat

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Blogi !

Hello there!


Hei, olen Jenni, aivan sopivanikäinen tyttö seinäjoelta.
Vapaa-aikani käytän tweettaamiseen, bloggaamiseen, lehtien lukemiseen, kaupungilla, kavereiden kanssa oleiluun jne (: En voi kertoa teille olenko mukava, ilkeä vai millainen olen, sillä se riippuu täysin sinusta. Kuuntelen myös tosi paljon musiikkia, ja musiikissa ykkösiä ovat Justin Bieber, One Driection, skrillex, Robin Packalen & Nicki Minaj. Lempi näyttelijäni ovat ehdottomasti Cole Sprouse ja Johnny Depp. Tykkään katsoa elokuvia, ja minulle on oikeastaan ihansama mitä katson, kaikki elokuvat ovat hyviä omalla tavallaan. En vielä tiedä, mitä haluaisin tulevaisuudelta, mutta tällä hetkellä yksi suurimmista unelma ammateista olisi jonkinmoinen oma TV-show. Jos nyt mainitsisin lempiohjelmani se olisi The Ellen show ! Ja Jimmy Kimmel showstakin pidän. Katson myös aina kaikki Music televisionin awardsit (: Ja lempi awardsejani ovat Europan Musicit & Grammy awardsit! Twitteri minulla siis on ja sen kerron jossain vaiheessa, kirjoittelen sinne paljon. Olen utelias ja tykkään kuunnella ystävieni asioita, jos he haluavat puhua jollekkin (Toivon, että minusta on ollut joskus edes apua (,:) Minulla tosiaan on paraskaveri, olemme tunteneet jo aika kauan, Laura. Meillä on hirrrveästi erilaisia mielipiteitä, muttei vielä yhtäkään riitaa, toivottavasti ei ikinä tulekkaan ♥ Mutta emme näe kovin usein, välimatkan vuoksi.. kuitenkin ainakun pystyy! Juttelemme kuitenkin päivittäin (:Tykkään Justin Bieberistä paaljon (ihmisenä) musiikki ei aina kyllä iske ;D taisiis...Baby baby baby ooh? :D. Minua ei kiinnosta, jos et hänestä tai hänen musiikistaan tykkää, joten ei tarvitse ilmoittaa, minulla on omat mielipiteet ja seison niiden takana, jos pitäisi joku roolimalliksi valita, se olisi kai Justin (: Kiitos kun luit ja niin edelleen, en ole kauhean hyvä kertomaan itsestäni joten .... yritän kuitenkin tehdä mahdollisimman pitkiä ja kiinnostavia postauksia, ryhdy ihmeessä lukijaksi jos kiinnostaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti