Lukijat

torstai 8. maaliskuuta 2012

Bored ....

Heii.

Kirjottelen tänne taas, mut tänään on ollu ihan yli tylsää .. koulu alko siin yheksältä, ja sielki ihan normaali päivä janäi. Sitte kotona tein pannukakkua xd (ainaku on tylsää, alan tekee jtn ruokaa) :D alunperin mun piti tehä ananasmuffinsseja, niinku eile, mut...no näi siin suunnillee kävi :D //''Minä: hmm.. vois tehä ananasmuffinsseja *avaa ananas purkin, ja rahtaa tarvikkeet esiin* ai prkl varmaa meil ei oo muffinssi muotteja ! *rahtaa tarvikkeet pois ja joutuu syödä ananakset* hmm... vois tehä pannukakkua *avaa ananas purkin ja rah... HETKINEN, mähä olin tekemäs sitä hiton pannukakkua! Ja syö ananakset pois* (: lifestory. EN EES TYKKÄÄ ANANAKSESTA _-_''// no sitte oon vaan datannu. Nukuin siinä 3 tuntia ku nukutti XD ja luin äikän kokeseen paikassa facebook (:(:(: tehokasta. Ja sit katoin salkkarit ja ny vaan...säädän jtn loppuillan.
Kiitti ku luit! Tuli tälläi tylsä kuvaton postaus _-_ eijollu mitää kuvattavaa :D Mut huomen sitte YRITÄN luvata teille kuvia (; Niin ja hyvää naistenpäivää ! moimoi!


ps jossullon oma blogi, ryhdy lukijaks ni ryhdyn takas (:

2 kommenttia:

  1. haha XD vähä repesin tos ku *avaan ananas purkin ja muistin et oon tekees pannukakkuja ! XDXDXDXDXDXD

    VastaaPoista