Lukijat

lauantai 14. huhtikuuta 2012

Kipeenäää!

En jaksa enäää ); on ihan hirveen huono olo, ollu koko päivän ! Ja oon kuumees ja flunssas ...
Heräsin kuitenki siinä kymmeneltä (?) ja alko heti huimaan. En oo voinu tehä mitään muutaku istuu nojatuolis kattoos disneytä... Ja tuli hirveesti ihania muistoja, ku sieltä tuli aamulla kaikkia vanhoja sarjoja, jotka on nyt jo lopetettu. Kuten Zackin ja Codyn viiden tähden elämää & jtn Hannah montanaa tmv :D Katoin niitä 8-10 vuotiiana aivan jokapäivä ♥ oonko muute ainoo, joka on aina haveillu, että sais sanoo disneyn niissä ''väli'' mainoksissa ''Hey! i'm ____, and you are waching Disney Channel!'' :D ok. JONAIN PÄIVÄNÄ MÄ VIEL SANON SEN ;)) never say never ever. :D
Nohmmm... vanhemmat kävi sitte kaupassa ja toi mulle limuu & turkin pippureita :9 Katoin taas disneytä, noin viis tuntii putkeen ? koska en pystyny tekemään MITÄÄN muuta. Ja sitte Nita soitti ja juteltiin vähä kaikesta ;) Nukuin tossa illalla viel 3h, eikä kyllä helpottunu paha olo yhtään. No mä soitin sitte Nitalle (taas) ja juteltiin siinä viel hetki, mutta lopetin, sitte, koska sain sen äänestä päänsäryn xd KAIKELLA RAKKAUDELLA VAAN! (:
Kuuntelin sitte myös zeibiitä ♥ Sen ääni saa mut vaan niin iloseks :'] & ny kirjotin pikasesti tän postauksen ja katon tota vanhaa titaniccii, se on kyl iha tylsä ku siihe ei oo liitetty mitään rakkaustarinaa, tai mitään. Ja tänään on vissiin sitte kulunu tasan 100 vuotta sen hukkumisesta!
ei mulla muuta... ja ymmärrätte varmaan, etten mä täänään mitään kuvannu :Dd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti