Lukijat

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Viimenen lomapäivä

Toivottavasti teillä kaikilla on ollu mukava loma! Mä olen ainakin nauttinut nukkumisesta.
mut tänään ollu niin tylsä päivä ku olla ja voi ;o En nähny ketään ihanaa tänään ):
Ja heräsin siinä aamulla muistaakseni Nooran tekstarii,, haha, tuli vähä yöllä viestiteltyy ku ei oikee saanu unta [; Ja porukat lähti jalasjärvelle kattoon jotain teatteri näytöstä, etjep (: partyhouse,, eiku?
Sen ajan vaa datasin & kävin suihkussaki :Ddd Alko tulla pikkune tekemisen puute joten lähin iha aikanikuluks hölkkälenkille,, ja menin noin 1,5 kilsaa......wow.. Ihanaa aikaa tää kevät, aurkinkoki paistaa ja kaikkee(:
Omss! Pian vappuu ! :D Haluisko joku sitte lähtee munkaa vapputorille?(;  tekstariii jos lähet, kiitos!
Jahupss. Onnistuin äsken kääntää tän koneen näytön ylösalasin,, hah, olentaitava, mutta sain korjattua.
Siivoilin tossa myös mun blogi-listaa ja poistin sellaset mitä en enää lue, että saat mainostaa minulle omaa lempi blogiasi tai ihan vain omaakin blogiasi. Käyn kattomassa ainakin.
Noh .... lösähdin sohvalle kattoo telkkuu, mut eihä sieltä ny ikinä mitää tuu o; ni katoin sitte Disney Channelilta Tarzania..
jeppey.. toukokuus alkaa taas toi jääkiekko humu. Huoh. Miks mä toivon että Suomi ei ainakaan voittais? Sain viimevuonnakin sillo yöllä Suomen voiton jälkee 5 tuuletusviestiä:D ja sillo 3 ku Granlund teki sen veivinsä. Ja mua ärsytti ihan sikan kun Suomi voitti Canadan >.<!! Canada ois ansainnu sen voiton ... ihmisetku pelaa siel lätkää 24/7 :D ja.. kaise tuli vähä luonnostaanki, ku Justin on canadalainen ja jääkiekko on sille iso osa elämää. Yh. Eise tätä nykyy tuu ikinä suomeen):
Päätin sitte mennä taas ku olin aikani telkkua töllötelly kuvaamaan ulos:] Sain hyviä kuvia meijän kissasta & naapurinki kissasta:Dd sitte äiskän keittäessä ruokaa ni aloin tekemään rahkaa. Omnom, se oli mansikkaa. Ja onneks sitä jäi viel kulhonpohjalle ni voin mässätä sitte ku salkkarit tulee;) hihihi.
Niistä puheen ollen, luulin kokoajan, että Seppo lopettaa salkkareissa. höh. Eise kai vissii kuollukkaa.
Ja vähän ennen ku tätä postausta aloin kirjottelee, mua alko ärsyttää, tää mun etutukka oli kasvanu metrin, ni ei muutaku paperi sakset käteen, lukittaudun vessaa ja suumutrulla ja nenärypys leikkaamaan, siitä ei meinannu tulla aluks mitää:D mut onha tää iha ookoo. Voin taaas pitää otsarii (;
Äärghh. Pääsiäisloman pitäs olla pidempi D: Mutta enaijo lukee toho matikan kokeesee, ainakaan paljoo, menköö mite menee, en oikeesti tajuu niitä asioita, enkä ikinä tuu tajuumaan. Aamen.
Mutta nyt teidät on valistettu, ja tuskin jaksasitte enempää lukee, joten, baai!
ps. annkanaamakuvia,, olitylsää :D mut emmä tykkäää duckfacesta :/




























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti